duminică, 28 iulie 2013

E TATĂL MEU




.

  Nu învrăjbesc pe nimeni, nu supăr, nu jignesc,
 Eu scriu doar poezie, visez și vă iubesc, 
 Vreau doar parfum de vise să vă alinte-un pic,
 Apoi voi fi tăcere, nu voi mai fi nimic!
 
 De ce mă răstigniți mereu pe câte-o cruce
 Și-mi puneți pietre grele de nu le mai pot duce?
 De ce mă osândiți cu cleveteli deșarte,
 Voi nu știți că Isus durerea mea o-mparte?
 
 Voi nu știți că mă doare și-L doare și pe El,
 Că-mi este bun prieten la bine și la greu?
 Voi nu știți că iubirea îi este-atât de mare,
 Încât și roua florii îl supără și-L doare?
 
 De ce la bunătate cu ură răsplătiți?
 Nu aruncați cu pietre, nu vreau sa Îl mâhniți!   
 El mi-este bun prieten, părinte, chiar și frate   
 Și tuturor iubire și dragoste împarte!

 Priviți mai bine cerul și înălțați o rugă, 
 Smeriți-vă de-ndată și fiți o bună slugă! 
 Eu azi vă iert de toate cu dragoste curată,
 Știind că viața mea e-n mâna Lui de Tată !
 
 Și oricâte poveri pe umeri îmi veți pune
 Pe toate le voi duce cu har și-nțelepciune,
 Să știți că nu-i poveste, e însuși Tatăl meu
 Și mai presus de toate-L iubesc, e Dumnezeu ! 
 



,


2 comentarii:

  1. foarte frumoase versuri, doar credinta in Dumnezeu, iti poate da aceasta inspiratie ... multumesc pentru aceste versuri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Sandu pentru pretuire! Credinta este increderea neclintita pentru lucrurile nadajduite ! Ce am fi fara Dumnezeu , iubire si fara credinta ?

      Ștergere