joi, 19 mai 2016

UN SFERT DE CLIPĂ



 
Nu te mai pierde-n amintiri mărunte,
 Tăceri definitive au ridicat hotar 
 Din pietre de uitare, înalte cât un munte
 Și-au îngropat sub lespezi tot scâncetul de jar.
 
 Dezleagă-te de dor, de lacrima ce țipă,
 Nu te mai amăgi cu false-nchipuiri,
 Iubire ne-am numit, doar cât un sfert de clipă,
 Naiade mor în zori, când visele-s subțiri! 
 
 Cum stelele de mare nu cântă-n ciobul lunii,
 Nici fluturi nu se-mbată cu apa de băut,
 Jertfită, m-am salvat de molima tăciunii,
 Dorința ta de mâine, e doar la timp trecut.
 
 Rest de cuvinte-amare au măturat grăbit          
 Un anotimp haotic prin care-am respirat   
 Același rai, vândut, ce-n vise ne-a unit,
 Risipitor flămând cu aripi de păcat.

 Eu nu îți sunt nimic, doar iluzorie boare 
 De mac, ce prin vitralii, surâde-n tâmpla serii,      
 Pusă în ștreangul culpei, sub bici perfid, de sare,
 Iertând, am înflorit din rana destrămării.                 
   
 Când vinovat de dor, un paznic de-ntristare,       
 Va străjui avid, nu-mi cere să-ți alin 
 Plăpându-ți dor scăpat din chingi de neuitare,
 Ucide-l sau alungă-l, puțin câte puțin! 

  

4 comentarii:

  1. BUNA DIMINEATA,SARUTMAINILE MINUNATA DOAMNA AL FUMOASELOR RIME...MULTUMESC MULT PT PREA FRUMOASELELE TALE VERSURI ...MA BUCUR MULT CA DE MULT N-AM MAI CITIT ASA PLACUTE RIME...SA AI CLIPE FERICITE SI NU AM SA TE UIT NICIODATA PT MINUNATELE RIME SI FRUMOSUL DIN ACESTEA...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Ines, pentru aceste clipe de emotie.

    RăspundețiȘtergere