sâmbătă, 11 februarie 2012

În leagănul iubirii





    
 În leagănul iubirii o clipă vreau să stau, 
 Să simt mirosul iernii ,să te adulmec vreau. 
 Tristețile zăpezii să pot să le alung, 
 Să rătăcesc în tine ,să pot să te ating, 
 Sarutu-ți să îmi fie  ca talisman zălog 
 Să nu mai fug năvalnic spre ține ca un rob, 
 În leagănul iubirii nebun să mă arunc. 
 Să pot să privesc  cerul cuprins și necuprins 
 Să pot să stau în frunze ,în taine fără sens 
 Să pot să știu că mâine,chiar dacă nu vei fi 
 Să mai rămână dorul de tine zi de zi. 
 O toamnă-ntarziata mi te-a adus în leagăn 
 În leagănul iubirii sublim de altă data... 
 Mai stai o clipă-n suflet ,mai stai o zi ,un an, 
 Să-ntarziem ninsoarea ,distanța  dintre ani! 
 Să pot să cred că mâine când visul va zbura 
 Eu să păstrez sărutul gingaș de catifea 
 Și-adânc săpat în mine ,deși te-ai rătăcit 
 Iubirea mea de tine la viață m-a trezit! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu