sâmbătă, 11 februarie 2012

VISE




                      
 Azi rătăcesc în tine,crezând că se mai poate 
 Și  în altarul vremii  mă-nclin s-ating o stea 
 Mă despletesc de vise,de dorurile noastre 
 Și-ncerc să rup doar raza iubirii ca pe-o zea. 
   
 Străbat eternitatea cu tine împreună 
 Și zăbovesc în dorul nebun pe urma ta 
 Mai izvorăsc în taină zălog de-nalte ceruri 
 Mi te-au adus aproape,de mine,de poți sta. 
   
 Azi  locuiesc în gandu-ți  răvășitor de astre 
 Și-n sufletu-ți de patimi subtil m-am cuibărit, 
 Îți priveghez iubirea dorințelor sihastre 
 Și stau pentru o clipă tăcută-n mintea ta. 
   
 Mă-ntorc în anotimpul tăcerilor albastre 
 Și-nmuguresc în tine,timid ca în trecut , 
 Mai zămislesc un înger în zborurile noastre 
 Azi te-am născut în mine la fel ca la-nceput. 
   
 Iubirea noastră este răspuns la întristare, 
 Răspunsul la deșertul atâtor ani pierduți 
 Cu tine, fără mine,eu știu că nu se poate, 
 Să-ngenunchiem iubite în vasta mea cetate. 
   
 Să-ncununam iubirea cu străluciri de vise 
 Și luna să ne fie un martor permanent 
 S-ascundem în iatacul iubirii clandestine 
 Șiragul de dorințe,un ultim legământ. 
   
 Uniți de întristare,uniți de bucurie, 
 Uniți de zboruri frânte ,dar și de-al nostru dor 
 Ne-am zămislit iubirea punând din nou pecete 
 Pe suflet,pe speranță,pe cer,pe viitor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu