luni, 13 februarie 2012

RĂMAS BUN




 Așteaptă-mă în gara inventată 
 Un semn discret cu inima îți las
 Și dacă linia de tren va fi tăiată
 Parfumul meu să-ți  fie bun rămas.

 Privește-mă cu lacrima din vis
 O geană răsfățată-ți va zâmbi,
 Prefă-te că m-atingi cu un surâs
 O floare ofilită -ți va vorbi.

 Alintă-mă cu stropul tău de cer
 Și plimbă-mă cu dor în Carul mare,
 Săruta-mă cu dragostea de ieri
 Sau împrumută-te de mine în visare.

 Îmbrăca-te cu trupul meu în gând
 Sau strigă-mă-n ecoul unui munte,
 Mai cheamă-mă-n căușul unui prund
 Zidește-mă în negură de punte.

 Călătorește-n scoica unui melc
 Iar  casa lui să-ți fie adăpost,
 Iubirea să ți-o plângi la Nibelungi
 Și leagănă-ți tristețea cu anost.

 Închină-te smerit  în rugăciune
 Și -nalta în eter un jurământ,
 Ca dorul să se ducă-n pribegie
 Și inimă să-ți cânte un alt cânt.

 Împărtășește-ți  gândul cu-n icar
 Și-aripa lui să-ți poarte iar noroc,
 Iubirea resemnată-n felinar
 Să-ți straluceasca-n zapis ca un foc.

 Renaște-mă în alte galaxii,
 Iubește-mă în alte dimensiuni,
 Visează-mă în dense constelații
 Și strigă-mă-n tăcerea de genuni.

 Invizibile drumuri să te poarte cu dor,
 Să-ți umple căutarea cu -Ondine
 Și cetini de brad să-ți aștearnă covor
 Cortine de vers să te-aline.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu