miercuri, 20 martie 2013

DIMINEȚILE CU TINE





          De când m-am obișnuit să gust  diminețile cu tine nu prea știu cum să o fac când nu ești în preajma mea. Dacă mă uit la cer silueta ta îmi apare pe colțul unui nor, dacă soarele îmi zâmbește razele lui îmi amintesc de strălucirea din ochii tăi. A venit primăvara și fiecare mireasmă care adie știu că este trimisă de tine ca să-mi amintească că ești aproape. Între noi fiecare distanță se măsoară în petale de cireș. Incep să le număr, iar când voi fi sfârșit numărătoarea tu vei fi venit deja.
Cafeaua pe care o beau are gustul sărutului tău. Mi-am uitat până și sufletul la tine.
Aștept! Nu pot face nimic până nu mi-l dai înapoi. Și oricum doar tu  prin dragostea ta știi să mi-l așezi  în locașul lui . Dragostea ta este libertatea mea .
         Aștept!  Uite….mai sunt doar câteva petale….
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu