luni, 5 august 2013

E TIMPUL SA PLEC






 Dorințe-am sa frâng, când vei plânge în vise,
 E timpul să plec, să-ngrop zile proscrise, 
 Am să vin uneori cu surâs de-albatroși  
 Pe un val de-amintiri sau cu fluturi setoși.
 
 Să mă chemi n-are rost, să-ți răspund ce folos?
 Când scrisori ne-am tot scris și-ntre noi e-un colos,
 De tăcere și munți, de-anotimpuri târzii,           
 Când mi-ai fost, am plecat, când te chem tu nu vii!
 
 Cresc în noi depărtări și oceane de dor,
 Chiar și câmpul cu maci sângerează ușor, 
 Prin arome și spini, prin dezastre și crini, 
 N-ai venit, nu îți plec, suntem foc și ciulini!
 
 Mă adormi cu-n sărut, eu te-alung din ce-ai fost, 
 Sfori perfide de-amar ne cer jertfe și cost,
 Te colindă dureri, îți zâmbesc din album,
 La icoane te-nchini printre lacrimi și fum.
 
 Neputințe se cern, disperări de temut 
 Răvășesc ce-a rămas și în vis te-mprumut, 
 Arzi ofrande de dor și aștepți să revin, 
 Eu nu știu de-am să pot, mi-e să nu-ți fiu puțin!





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu