marți, 11 iunie 2013

AM ALES IUBIREA





          Trebuie să fim conştienţi în alegerile pe care le facem! Ele sunt independente de ceea ce ni se întâmplă în viaţa! A alege bunătatea, dragostea şi credincioşia nu ţine de cum se comportă semenii cu noi! Este exact ca şi în iubire! Iubeşti o persoană indiferent dacă acel suflet are sau nu sentimente faţa de tine.Exact aşa este şi cu bunătatea. Bunătatea este o stare de spirit pe care o poţi cultiva şi mai mult decât atât cu cât stropeşti cu răbdare, îngăduinţa, milă, răbdare, credincioşie această floare, cu atât mai mult ea va înmuguri alţi lăstari!
Dacă lipseşte credincioşia în lucrurile mici, nu cred că o poţi avea în cele mari! FĂRĂ CONDIŢII este un termen pe care din păcate cei mai mulţi nu îl înţeleg.Fiindcă oamenii de cele mai multe ori nu sunt interesaţi de ceea ce le dăruieşti, ci caută motivele pentru care ai putea să o faci! Total eronat din punctul meu de vedere. Mai degrabă sunt interesaţi de viaţa ta privată şi mai puţin de ceea ce reprezinţi tu ca om.Eu am ales aşa cum îmi este sufletul. Nu mă schimb nici în funcţie de împrejurări, nici în funcţie de loviturile pe care la primesc şi pe care unii în mod voit sau mai puţin intenţionat mi le dau şi nici de persoanele cu care comunic. Mi-am construit caracterul pe stânca iubirii şi nimeni şi nimic nu poate să mă abată de la drumul meu. Cei care doresc pot primi ceea ce dăruiesc, iar cei care nu o pot face sau nu doresc le spun că iubirea mea este atât de adevărată şi parfumul ei atât de înmiresmat încât în cele din urmă îi va ajunge, chiar dacă nu vor recunoaşte niciodată!
Eu am ca tată Regele universului şi niciodată nu Îl voi face de ruşine ! Nu îţi poţi permite ca fiica de rege să te comporţi că un om lipsit de onoare.
IUBESC cu tot sufletul şi îi mulţumesc zilnic cerului pentru ceea ce sunt! Nu este meritul meu, este meritul HARULUI şi a celor care mi-au îndrumat paşii cu dragoste, prin dragoste! Cât despre sentinţe şi răni sunt doar ale oamenilor. Dumnezeu, care îmi cunoaşte cel mai bine inima ştie cine şi ce sunt cu adevărat şi părerea Lui despre mine este singura care contează!

VA IUBESC cu sufletul întreg aşa cum ştiu, fără condiţii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu