sâmbătă, 2 noiembrie 2013

NICIODATĂ ADIO!





               Mă voi înmiresma mereu cu parfum. Parfumul meu îți va rămâne în suflet fiindcă este unul adevărat, creat de îngerii iubirii.O mireasmă curată desprinsă din raiul iubirii pure.... În sufletul tău macii vei vor dăinui etern și ori de câte ori o petală îți va zâmbi sau va lăcrima, vei știi că mă gândesc la tine. Vântul va adia etern, este nemuritor ca și Pescarul de vise, care va veni din când în când tiptil să-ți șteargă lacrima cu batista iubirii. Pescărușii mei, fluturii mei zglobii te vor îmbrățișa când tristețea te va copleși. Voi fi mereu alături de tine și când uitarea va da târcoale vei resimți ..prezența mea ! Să nu spui Adio....fiindcă nu există, există doar ploaia de stele și iubirea, eu exist și voi exista atâta timp cât vor exista macii si dragostea. Când nu voi mai fi ..tu știi....ți-am lăsat în testament iubirea, dorul și sufletul! Să le primești cu toată inima.Darul meu sunt chiar eu!
             Voi face ferestre în zidurile înălțate de sufletul tău și mă voi strecura cu umbra unui sărut! Vei ști că dincolo de tine, eu sunt izvorul nesecat al iubirii, îngerul care ți-a alintat visele. Dacă vei privi printre zăbrelele rănilor vei vedea răsăritul în ochii mei!




5 comentarii:

  1. Multumim Ines pentru toata dragostea pe care ne-o daruiesti mereu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu multumesc Somontiuc Marin pentru fiecare suflet care rezoneaza cu poeziile mele si care gusta din paharul iubirii inchinat in cinstea celui mai frumos sentiment!

      Ștergere
  2. Multumim Ines pentru toata dragostea pe care ne-o daruiesti mereu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc Titel Ght pentru prietenia ta atat de curata si frumoasa ! Iti doresc sa te bucuri clipa de clipa de toti cei dragi tie!

      Ștergere