luni, 13 februarie 2012

PE ARIPI DE INGER







 În lacrimi de vânt mi-am ascuns întristarea
 Și-n colțuri de cer m-am retras pe un nor,
 Mai ninge mărunt în iubirile tale                       
 Și ninge-n cuvântul rostit pentru doi.

 Mai fulguie-n inimi ,mai freamăt-un dor
 Adie a ploaie, o frunză mai cântă,
 Trestia  vieții se-ndoaie ușor
 Și gandu-mi dansează și stă iar la pândă.

 Perla iubirii s-a ascuns în nisipuri
 Și zace -abătuta-n cristale de scoici,
 Pescărușii mă-ntreaba ce-i cu-atâta risipă,
 De raze stinghere prin lacrimi de ploi.

 Îngerul  nopții  îmi cântă din liră
 Și-aduce pe aripi iubiri ancestrale,
 Îmi șoptește din moară de vânt a lui taină
 Luceferi de-argint  scriu cu slove în zare.

 Din sfere înalte a venit să-mi cuvante,
 Despre lumi nevăzute ,miracole-n cer,
 Despre suflete veșnic îndrăgostite
 Ce  caută-n luceferi iubirea de ieri.

 Ochii lui de-un albastru mai pur că zenitul
 Mă privesc cu-adorare așteptând glăsuiri,
 Mă cuprind nostalgiile zilei trecute
 Și schițez cu sfială surasu-n  priviri.

 Sunt ca un nadir rătăcit între astre
 Și luna-mi surâde cu farmecul ei
 Zbor în gânduri purtat pe-a lor aripi albastre
 Și citesc rânduri scrise cu  penițe de cer.

 Cu iubire divină mă cuprinde un înger
 Și-o baladă sublimă îmi cântă duios
 Constelațiile toate mă poartă de mână,
 Și-mi duc al meu vis spre lumina în sus.

 Pe aripa lui îngerească mă poartă
 Și-n  voci armonioase se-aud fericiri,
 Eu visez  despre noi și-n talaz de speranță,
 Mă trezesc printre stele și zbor printre nori.



3 comentarii:

  1. Am lecturat cu placere! Minunata poezia!

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.trilulilu.ro/video-ong/pentru-sufletele-frumoase
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.trilulilu.ro/imagini-personale/buna-dimineata-sa-nu-ma-crezi-nici-ingeras-nici-vr
    Buna sa-ti fie inimioara si iubitoare...sper sa nu te superi ....

    RăspundețiȘtergere